sobota, 28 stycznia 2017

O mnie


Założyłem tego bloga gdyż sobie pomyślałem
ze być komuś do czegoś sie przyda.
Jestem osobą bardzo wierząca w Pana Jezusa
a zarazem jestem tradycjonalistą w kwestii
i wiary i trochę obyczajów.
Nie jestem tradycjonalistą takim typu ze facet powinien pracować
a kobieta siedzieć w domu nie takim!
tylko typu : modlitwa zawsze po łacinie
no i rzeczy tradycyjne związane głownie z Wiarą.
Chciałbym po prostu podzielić sie swoimi spostrzeżeniami
na temat wiary itp. Oczywiście nie jestem żadnym
teologiem i nie zamierzam nikogo ewangelizować
tylko po prostu dzielić się swoimi osobistymi
spostrzeżeniami. Ogólnie żyje w bliskiej relacji
z Panem Jezusem i w takiej ze zwykły
człowiek nie jest w stanie sobie tego wyobrazić
oczywiście jestem zwykłym człowiekiem
ale po prostu bardzo zapatrzonym w Boga Ojca
z Panem Jezusem w Sercu.
. No i tak sobie pomyślałem
ze być może komuś moje wywody na tym blogu
pomogą trochę bardziej sie przybliżyć do Pana
Jezusa i jak mam nadzieję że być może umocni ten ktoś
wiarę w Pana Jezusa a jeżeli wierzy mocno
to po prostu mam nadzieje ze w jakimś
stopniu moje wywody sprawia takiej osobie radość.
 Oczywiście z perspektywy zwyklej osoby
a nie uczonej. Jeżeli moje wywody
czasem mogłyby okazać się niezgodne
np. z Nauczaniem Kościoła, a osoba która sie zna
być może ukończyła teologie to milo by było
aby poprawiała mnie w komentarzach
ale osobiście nie potrzebuje tego i nie szukam
powrotu do Kościoła gdyż należę do Niego
a "Kościół  traktuje w pewnym Sensie Jak Swoją Matkę"
Jestem Rzymsko-Katolikiem i być może przybliżę komuś
kwestie np. dlaczego warto chodzić do Kościoła
i tym podobne no i tyle - ale powtarzam
z perspektywy osoby zwyklej Kochającej Boga.

 Zachęcam do Czytania i Komentowania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz